VII Turniej Piłki Nożnej o Puchar Burmistrza Kartuz. Regulamin
piątek, 02 maja 2014 15:08


VII edycja Turnieju Piłki Nożnej o Puchar Burmistrza Kartuz
odbędzie się w dniach 5-6 lipiec 2014.

 

Podobnie jak w poprzedich latach, plaujemy przeprowadzenie turnieju w formule 2 dniowej. Jednak jeśli do rozgrywek przystąpi mniejsza liczba drużyn (planowane jest 16 zespołów), to zostanie on przeprowadzony w niedzielę 6 lipca. Na wniosek uczestników postanowiliśmy zwiększyć ilość zawodników grających powyżej A-klasy. W tej edycji w składzie drużyny może być czterech takich zawodników.

Zgłoszenia do turnieju, które powinno zawierać nazwę drużyny, telefon kontaktowy do kierownika/kapitana oraz adres e-mail przyjmujemy tylko poprzez e-mail wysłany na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Decyduje kolejność zgłoszeń.

W drugiej połowie czerwca odbędzie się losowanie i podział na grupy.

 

Regulamin.

I   CEL TURNIEJU

Popularyzacja piłki nożnej wśród amatorów.

Integracja społeczności sportowej.

Wyłonienie najlepszej amatorskiej drużyny piłkarskiej.

II   ORGANIZATOR

Kaszubskie Stowarzyszenie Sportowe „Sokół” Kartuzy

przy wsparciu finansowym U.G. Kartuzy

Patronem Honorowym Turnieju jest Burmistrz Gminy Kartuzy

III   TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW

5-6 lipiec 2014 r.

Boisko piłkarskie „Orlik” przy Gimnazjum nr 1 w Kartuzach

IV UCZESTNICTWO I SKŁAD DRUŻYNY

a)Warunkiem uczestnictwa drużyny jest dostarczenie przed pierwszym meczem imiennego zgłoszenia do turnieju wraz z kompletem podpisów zawodników. Każda z drużyn musi posiadać pełnoletniego kierownika drużyny.

Po złożeniu u organizatora zgłoszenia nie będzie możliwości korygowania składu.

b) Dopuszcza się udział zawodników rocznika 1998 i starszych. Osoby niepełnoletnie są zobowiązane dostarczyć zgodę rodziców lub opiekunów prawnych.

c) Drużyny w swoich składach mogą posiadać zawodników zrzeszonych w klubach piłkarskich do A klasy włącznie. Dodatkowo w każdej drużynie może występować czterech zawodników z wyższej klasy rozgrywkowej (zawodnik, który w sezonie 2013/14 wystąpił w oficjalnym meczu takiej drużyny). Dotyczy to również rozgrywek Futsalu na poziomie Ekstraklasy i 1 Ligi. Taka osoba powinna w zgłoszeniu zostać zaznaczona przez podkreślenie.

d) Zespoły grają w sześcioosobowych składach (5 w polu + bramkarz). Maksymalna ilość zawodników w zgłoszeniu – 12 osób.

V WYPOSAŻENIE I STRÓJ ZAWODNIKA .

Drużyny biorące udział w turnieju powinny występować w jednolitych strojach piłkarskich z numerem na tylniej części koszulki. Zaleca się, aby zawodnik posiadał ochraniacze piłkarskie oraz miękkie obuwie sportowe ( turfy, korkotrampki)

Zabrania się gry:

- w dresie lub spodniach dresowych (za wyjątkiem bramkarza).

- gry w twardym obuwiu (wkręty)

- gry w okularach

VI   SYSTEM ROZGRYWEK

 

W turnieju bierze udział 16 drużyn, które w pierwszej fazie zostaną podzielone na 4 grupy. Dwie najlepsze drużyny z każdej grupy awansują do drugiej rundy (play-off) . Zespoły w 2 rundzie będą kojarzone według turniejowej drabinki. Nie przewiduje się spotkania o 3 miejsce. Zespoły, które przegrają mecze półfinałowe zostaną sklasyfikowane na 3 miejscu. Spotkania pierwszej rundy trwają 2x10 minut. Od drugiej rundy 2x15 minut.

 

VII   PRZEPISY

Kary Dyscyplinarne

- zawodnik ukarany żółtą kartką – ostrzeżenie. Czwarta żółta kartka a następnie każda 3 kolejna skutkuje odsunięciem od następnego meczu w turnieju.

-   zawodnik ukarany drugą żółtą kartką w meczu – wykluczenie, drużyna gra 2 minuty w niekompletnym składzie, lub do utraty bramki

- zawodnik ukarany czerwoną kartką – wykluczenie, (drużyna gra 2 minuty w niekompletnym składzie lub do utraty bramki) oraz wykluczenie z kolejnego meczu,

- kara surowsza – wykluczenie z turnieju na wniosek sędziego lub organizatora zawodów, za wybitnie nie sportowe zachowanie (np. znieważenie sędziego, przedstawicieli organizatorów).

O kolejności w tabeli decyduje:

-          ilość zdobytych dużych punktów

-          wyniki bezpośrednich spotkań /mała tabela/

-    ilość zdobytych punktów,

-    stosunek bramek

-    ilość strzelonych bramek

-          stosunek bramek /różnica/

-          ilość strzelonych bramek

-    losowanie

             O kolejności najlepszych strzelców decyduje:

-          ilość strzelonych bramek

-          pozycja drużyny w tabeli końcowej

Uwaga ! Rzuty karne decydujące o awansie drużyny w fazie play off wykonywane są z 10 metra

Nad prawidłowym przebiegiem turnieju czuwać będzie Komisja Dyscyplinarna w składzie:

Zdzisław Krause, Zdzisław Hildebrandt, Jarosław Kulaszewicz

oraz Komisja Regulaminowa składająca się z 3 przedstawicieli drużyn biorących udział w turnieju. Komisja regulaminowa czuwać będzie przede wszystkim nad przestrzeganiem przez startujące drużyny zapisu punktu IVc niniejszego regulaminu.

VIII   NAGRODY

-Najlepsze 3 zespoły otrzymują pamiątkowe puchary i dyplomy.

- Najlepszy bramkarz, strzelec oraz najlepszy zawodnik turnieju otrzymuje pamiątkowe statuetki oraz upominki rzeczowe.

IX   ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Uczestnicy turnieju nie są ubezpieczeni przez organizatora od nieszczęśliwych wypadków.

Każdy zawodnik gra z własnej nieprzymuszonej woli, wobec czego organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne nieszczęście, uszczerbek na zdrowiu spowodowany zdarzeniem w trakcie turnieju. Zaleca się aby kierownicy drużyn ubezpieczyli zawodników we własnym zakresie.

W turnieju mogą brać udział tylko zawodnicy nie mający przeciwwskazań zdrowotnych, i posiadający aktualne badania lekarskie za co pełną odpowiedzialność ponosi kierownik drużyny.

Za wiarygodność podpisów na zgłoszeniu, a co za tym idzie, za zaznajomieniem się z regulaminem turnieju, pełną odpowiedzialność ponosi kierownik drużyny.

X SPRAWY PORZĄDKOWE

 

Zawodnicy rezerwowi podczas meczu zajmują miejsca na ławce rezerwowych. Na terenie boiska mogą znajdować się wyłącznie drużyny rozgrywające swoje spotkanie. Prosimy o utrzymanie porządku i spokoju na terenie kompleksu sportowego. Do konsultacji ewentualnych spraw spornych wynikających z regulaminu upoważniony jest tylko kierownik lub kapitan drużyny.

 

Zapewniamy:

- opiekę medyczną podczas trwania zawodów,

- wodę dla uczestników,

Umieszczanie jakichkolwiek materiałów reklamowych lub promocyjnych na terenie obiektu jest dozwolone jedynie za zgodą organizatora

Sprawy nie ujęte w w/w regulaminie normują przepisy PZPN oraz Regulamin kompleksu sportowego „Orlik” 2012

Organizator zastrzega sobie prawo do ewentualnych uzupełnień regulaminu oraz jego ostatecznej interpretacji .

***