III Turniej Piłki Nożnej o Puchar Burmistrza Kartuz |
piątek, 14 maja 2010 13:44 |
Znamy już dokładny termin, w którym odbędzie się III Turniej Piłki Nożnej o Puchar Burmistrza Kartuz. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 10,11,12 czerwca 2010. Jednak formuła trzydniowa uzależniona jest od ilości drużyn ...
Zakładamy, że w turnieju wystartuje 16 zespołów, które zostaną podzielone na 4 grupy. Faza grupowa będzie się odbywała w czwartek i piątek w godzinach 16.30 - 22.00 Z każdej grupy dwie najlepsze ekipy awansują do rozgrywek finałowych, które odbędą się w sobotę. Zgłoszenia drużyny należy dokonać najpóźniej do 4 czerwca kiedy to odbędzie się losowanie grup. W przypadku gdy do turnieju zgłosi się mniej zespołów system rozgrywek ulegnie zmianie. Mając w pamięci ubiegłoroczne rozgrywki spodziewamy się wielu emocji na dobrym poziomie sportowym, rywalizacji fair-play oraz ... dobrej pogody. Chcelibyśmy aby turniej odbywał sie w atmosferze piłkarskiego pikniku zarówno dla pilkarzy jak i kibiców. Niezbędne formularze zgłoszeniowe znajdują się w dziale pliki do pobrania.
III Turniej Piłki Nożnej o Puchar Burmistrza Kartuz Regulamin I CEL TURNIEJU Popularyzacja piłki nożnej. Integracja społeczności sportowej. Wyłonienie najlepszej amatorskiej drużyny piłkarskiej.
II ORGANIZATOR Kaszubskie Stowarzyszenie Sportowe „Sokół” Kartuzy przy wsparciu finansowym U.G. Kartuzy Patronem Honorowym Turnieju jest Burmistrz Gminy Kartuzy
III TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW 10,11,12 czerwca 2010 r. Boisko piłkarskie „Orlik” przy Gimnazjum nr 1 w Kartuzach
IV UCZESTNICTWO I SKŁAD DRUŻYNY Warunkiem uczestnictwa drużyny jest dostarczenie imiennego zgłoszenia do turnieju wraz z kompletem podpisów zawodników i ewentualną zgodą rodziców/opiekunów prawnych. (do dnia 4.06.2010). Każda z drużyn musi posiadać pełnoletniego kierownika drużyny. Dopuszcza się udział zawodników rocznika 1994 i starszych. Osoby niepełnoletnie muszą dostarczyć zgodę rodziców lub opiekunów prawnych. Drużyny w swoich składach mogą mieć zawodników zrzeszonych w klubach piłkarskich do A klasy włącznie. Dodatkowo w każdej drużynie może występować dwóch zawodników z wyższej klasy rozgrywkowej. Zawodnik taki powinien w zgłoszeniu zostać zaznaczony przez podkreślenie. Zespoły grają w sześcioosobowych składach (5 w polu + bramkarz). Maksymalna ilość zawodników w zgłoszeniu – 12 osób. Po złożeniu zgłoszenia u Organizatora nie będzie możliwości korekty w składach.
V WYPOSAŻENIE I STRÓJ ZAWODNIKA . Drużyny biorące udział w turnieju powinny występować w jednolitych strojach piłkarskich z numerem na tylniej części koszulki. Każdy zawodnik musi posiadać ochraniacze piłkarskie oraz miękkie obuwie sportowe ( turfy, korkotrampki) Zabrania się gry: - w dresie lub spodniach dresowych (za wyjątkiem bramkarza). - gry w twardym obuwiu (wkręty) - gry w okularach
VI SYSTEM ROZGRYWEK I runda - eliminacje (czwartek, piątek) Cztery grupy po 4 drużyny grające systemem każdy z każdym. Mecze trwają 2x12 minut (1 min przerwy) II runda - ćwierćfinały (sobota) Dwie grupy po 4 drużyny grające systemem każdy z każdym. Mecze trwają 2x10 minut (1 min przerwy) III runda finały (sobota) 2x15 minut Cztery najlepsze drużyny ćwierćfinałów tworzą pary półfinałowe (na krzyż)
VII PRZEPISY Kary Dyscyplinarne - zawodnik ukarany żółtą kartką – ostrzeżenie. Czwarta żółta kartka a następnie każda 3 kolejna skutkuje odsunięciem od kolejnego meczu w turnieju. - zawodnik ukarany drugą żółtą – wykluczenie z meczu, drużyna gra 2 minuty w niekompletnym składzie, lub do utraty bramki - zawodnik ukarany czerwoną kartką – wykluczenie z meczu, (drużyna gra 2 minuty w niekompletnym składzie lub do utraty bramki) oraz wykluczenie z kolejnego meczu, - kara surowsza – wykluczenie z turnieju na wniosek sędziego lub organizatora zawodów, za wybitnie nie sportowe zachowanie. O kolejności w tabeli decyduje: - ilość zdobytych dużych punktów - wyniki bezpośrednich spotkań /mała tabela/ - stosunek bramek /różnica/ - ilość strzelonych bramek - losowanie O kolejności najlepszych strzelców decyduje: - ilość strzelonych bramek - pozycja drużyny w tabeli końcowej Uwaga ! Rzuty karne decydujące o awansie drużyny w fazie play off wykonywane są z DECYZJE SĘDZIEGO SĄ NIEODWOŁALNE. Komisja dyscyplinarna w składzie: Zdzisław Krause, Zdzisław Hildebrandt, Jarosław Kulaszewicz
VIII NAGRODY -Najlepsze 3 zespoły otrzymują pamiątkowe puchary i dyplomy. Zespoły z pozostałych miejsc otrzymują pamiątkowe dyplomy. - Najlepszy bramkarz, strzelec oraz najlepszy zawodnik turnieju otrzymuje pamiątkowe statuetki oraz upominki rzeczowe.
IX ODPOWIEDZIALNOŚĆ Impreza nie jest ubezpieczona od nieszczęśliwych wypadków. Każdy zawodnik gra z własnej nieprzymuszonej woli, wobec czego organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne nieszczęście, uszczerbek na zdrowiu spowodowany zdarzeniem w trakcie turnieju. W turnieju mogą brać udział tylko zawodnicy nie mający przeciwwskazań zdrowotnych, i posiadający aktualne badania lekarskie za co pełną odpowiedzialność ponosi kierownik drużyny. Za wiarygodność podpisów na zgłoszeniu pełną odpowiedzialność ponosi kierownik drużyny. Zawodnicy rezerwowi podczas meczu zajmują miejsca na ławce rezerwowych. Na terenie boiska mogą znajdować się wyłącznie drużyny rozgrywające swoje spotkanie. Prosimy o utrzymanie porządku i spokoju na terenie kompleksu sportowego. Do konsultacji ewentualnych spraw spornych wynikających z regulaminu upoważniony jest tylko kierownik lub kapitan drużyny.
X SPRAWY PORZĄDKOWE
Prosimy o utrzymanie porządku i spokoju na terenie obiektu sportowego podczas trwania zawodów. Umieszczanie jakichkolwiek materiałach reklamowych lub promocyjnych na terenie obiektu jest dozwolone jedynie za zgodą organizatora Sprawy nie ujęte w w/w regulaminie normują przepisy PZPN oraz Regulamin kompleksu sportowego „Orlik” 2012
Organizator zastrzega sobie prawo do ewentualnych uzupełnień regulaminu oraz jego ostatecznej interpretacji . ***
|